2010-09-26

Fixa vintagestilen på nätet

Vintagemässan var välbesökt. Det var trevligt. Vi hade kul. Vi fyndade! Jag tycker det fanns mycket saker av god kvalitet att sukta efter, klämma på och frossa i.

I denna tid av lycklig identitetskris som jag befinner mig i, var det underbart att prova olika attityder och stämningar. Hålla upp dem framför mig i spegeln, i form av plagg med stark personlighet, starka uttryck och starka färger. Det gäller att fylla garderoben med plagg för alla möjliga kommande humör under de kommande årstidernas växlingar.

Jag kan konstatera av utfallet i påsarna att jag vill vara synlig, unik, välskräddad, sexig och färgrik. Eller nåt sånt.

För dig som inte hann dit i helgen rekommenderar jag fixastilen.nu som har en webbshop med sina grejer. Allt jag klämde på hos dem var i fint skick, av fin kvalitet och karaktärsstarkt. De fick bäst resultat av alla i vår shoppinggrupp: tre av fem gick därifrån med rosa kasse, se bild!

Inspirationen och blommorna spirade på vintagemässan


En godisskål

Bling!

Från topp till tå på vintagemässan






Tre lyckliga shoppare

Missade du mässan, gå in på  webbshoppen fixastilen.nu

Inga kommentarer: